Particularităţile arhitecturii unui sai la limbajul UML
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
226 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-30 18:47
SM ISO690:2012
PLEŞCA, Natalia. Particularităţile arhitecturii unui sai la limbajul UML. In: Conferinţa Internaţională a Tinerilor Cercetători, 11 noiembrie 2005, Chişinău. Chişinău: „Grafema Libris” SRL, 2005, p. 139. ISBN 9975-9716-1-X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa Internaţională a Tinerilor Cercetători 2005
Conferința "Conferinţa Internaţională a Tinerilor Cercetători"
Chişinău, Moldova, 11 noiembrie 2005

Particularităţile arhitecturii unui sai la limbajul UML


Pag. 139-139

Pleşca Natalia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 7 iulie 2021


Rezumat

De regulă, Sistemele Automatizate de Instruire (SAI), propun pentru studiere material teoretic, astfel utilizatorul SAI nefiind angajat în diverse situaţii, care impun aplicarea cunoştinţelor acumulate. Anumite tipuri de SAI trebuie să conţină: materiale teoretice la diverse teme cu ilustraţii grafice, corespunzătoare textului, recomandări referitoare la modalitatea de învăţare şi un set de probleme şi teste necesate verificării cunoştinţelor Prezenţa pachetelor de instruire şi antrenare este necesară pentru conştientizarea şi reţinerea informaţiilor parcurse de persoana care studiază. Aceste programe aplicative permit controlul instruirii, conform scenariilor fixate de profesorul-elaborator al cursului. Se propune analiza arhitecturii unui SAI la limbajul UML (Unified Modeling Language). Cunoştinţele despre UML se recomandă a fi structurate astfel: elementele unui model UML - conceptele fundamentale şi semantica acestora; notaţiile – simbolurile folosite la modelarea vizuală folosind limbajul UML; principiile de utilizare – reguli recomandate a fi urmate la utilizarea elementelor în construirea diverselor tipuri de modele. Deasemenea, se propune implementarea unui set de aplicaţii care vor permite testarea cunoştinţelor persoanei instruite. La verificarea cunoştinţelor va fi utilizat testul-grilă, frecvent folosit în astfel de aplicaţii. Testele vor fi elaborate cu diferite nivele de complexitate şi vor cuprinde câteva vederi asupra domeniului cercetat: cunoaştere - recunoaşterea, definirea, identificarea, noţiunilor şi metodelor; aplicare - analizare, comparare, interpretare şi evaluare fenomene, criterii, etc; integrare - rezolvarea situaţiilor problematice, etc.

Cuvinte-cheie
Sistem Automatizat de Instruire, UML