Evaluarea studenților în demersul pedagogiei erorii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
348 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-19 19:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.1.02:81'243 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
Lingvistică. Limbi (5052)
SM ISO690:2012
BULAT-GUZUN, Ana. Evaluarea studenților în demersul pedagogiei erorii. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 3, 26-27 octombrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, Ediția 3, pp. 30-33. ISBN 978-9975-56-604-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului
Ediția 3, 2018
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii"
3, Chişinău, Moldova, 26-27 octombrie 2018

Evaluarea studenților în demersul pedagogiei erorii

CZU: 378.1.02:81'243

Pag. 30-33

Bulat-Guzun Ana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 7 iulie 2021


Rezumat

Learning is the activity of people without experience, this is why it’s normal for a scholar to make errors during the formation. Pedagogically, error is an answer or a behavior which doesn’t correspond to what is expected of the learner. If traditionally the concept of error was related to that of mistake, which has negative connotations, then the modern pedagogy instructs that students’errors should be taken into account. The error is no longer a manifestation of ignorance which would be advisable to indulge or correct right away, but it is an inadequate knowledge upon which the right knowledge will be built.

Cuvinte-cheie
assessment, error, mistake, modern pedagogy