Articolul precedent |
Articolul urmator |
318 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-03-14 20:39 |
SM ISO690:2012 BERNAZ, Veronica. Implementarea sistemului evaluării interactive în procesul de studii din Republica Moldova. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 23-25 martie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2021, Vol.1, pp. 19-22. ISBN 978-9975-45-700-2 (Vol. I). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor" Chișinău, Moldova, 23-25 martie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 19-22 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Procesul de dobândire a cunoștințelor și abilităților este destul de multilateral, iar controlul rezultatelor învățării este doar unul dintre aspectele sale. Cu toate acestea, tehnologia informației se dezvoltă mai activ și mai profund în domeniul controlului. Testarea este un prim exemplu de verificare a rezultatelor învățării folosind instrumente digitale. |
||||||
Cuvinte-cheie sistem de învățare la distanță eficiența învățării măsurători pedagogice controlul calității cunoștințelor test testat sarcini de testare. |
||||||
|