Articolul precedent |
Articolul urmator |
311 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 22:18 |
SM ISO690:2012 MELNIC, Natalia. Repartizarea eficientă a timpului între activitatea de învăţare şi cea de relaxare. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 noiembrie 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2016, Ediția 2, pp. 109-112. ISBN 978-9975-132-71-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 2, 2016 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 noiembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 109-112 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
A significant factor in ensuring inclusive education and training a new vision on the mission that it has today the school is to establish a rational balance between hard daily work done by child on the one hand and rest and sleep, on the other hand. It is an obvious link between children's school success and how to spend their free time. |
||||||
|