Repartizarea eficientă a timpului între activitatea de învăţare şi cea de relaxare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
311 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 22:18
SM ISO690:2012
MELNIC, Natalia. Repartizarea eficientă a timpului între activitatea de învăţare şi cea de relaxare. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 noiembrie 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2016, Ediția 2, pp. 109-112. ISBN 978-9975-132-71-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 2, 2016
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 7 noiembrie 2016

Repartizarea eficientă a timpului între activitatea de învăţare şi cea de relaxare


Pag. 109-112

Melnic Natalia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 iunie 2021


Rezumat

A significant factor in ensuring inclusive education and training a new vision on the mission that it has today the school is to establish a rational balance between hard daily work done by child on the one hand and rest and sleep, on the other hand. It is an obvious link between children's school success and how to spend their free time.