Piramida art-pedagogică - o explicaţie a nevoii pentru educaţia copiilor cu CES
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
241 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-31 18:34
SM ISO690:2012
FOCA, Eugenia. Piramida art-pedagogică - o explicaţie a nevoii pentru educaţia copiilor cu CES. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 noiembrie 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2016, Ediția 2, pp. 84-87. ISBN 978-9975-132-71-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 2, 2016
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 7 noiembrie 2016

Piramida art-pedagogică - o explicaţie a nevoii pentru educaţia copiilor cu CES


Pag. 84-87

Foca Eugenia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 21 iunie 2021


Rezumat

This article presents the scientific content of the term art pedagogy-pyramid, art pedagogics existential in understanding of the hierarchical structure of the child’s needs with disаbility, causing problems of an education system of development of the child’s harmonious personality reveal. Reconsideration of a known A. Maslou’s pyramid of needs is focused on recognition as basic human wants spiritual and intellectual child with disаbility claims in Love, Faith and Mission.