Articolul precedent |
Articolul urmator |
253 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-08 19:54 |
SM ISO690:2012 FOCA, Eugenia. Piramida art-pedagogică - o explicaţie a nevoii pentru educaţia copiilor cu CES. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 noiembrie 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2016, Ediția 2, pp. 84-87. ISBN 978-9975-132-71-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 2, 2016 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 noiembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 84-87 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article presents the scientific content of the term art pedagogy-pyramid, art pedagogics existential in understanding of the hierarchical structure of the child’s needs with disаbility, causing problems of an education system of development of the child’s harmonious personality reveal. Reconsideration of a known A. Maslou’s pyramid of needs is focused on recognition as basic human wants spiritual and intellectual child with disаbility claims in Love, Faith and Mission. |
||||||
|