Articolul precedent |
Articolul urmator |
321 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-08-22 22:06 |
SM ISO690:2012 NICOARĂ, Aurica. Formarea competenței social-afective la adolescenți prin intermediul textului literar. In: Comunicarea Interpersonală: Interpretări psihologice și filosofice, 14 mai 2021, Iași. România, Iaşi: Editura PERFORMANTICA, 2021, Ediția 12-a, Vol. 2, pp. 158-163. ISBN 978-606-685-794-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Comunicarea Interpersonală Ediția 12-a, Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Comunicarea interpersonală" Iași, Romania, 14 mai 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 158-163 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The formative role of reading is obvious in today's society marked by unrest |
||||||
Cuvinte-cheie lecture, afectivity, literary text, competence, adolescence |
||||||
|