Articolul precedent |
Articolul urmator |
697 199 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 06:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01 (4278) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 POPA, Rodica. Abordarea sistemică a stării de bullying la adolescenți (studiu de caz). In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 2, pp. 207-217. ISBN 978-9975-46-422-2. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.18, Partea 2, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01 | ||||||
Pag. 207-217 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this research, I am looking at the implementation of a program demanding improvment of the problematic behaviour of bullying. The cause in research is presenting the individual as no longer an independent entity, but he is now seen as an element in link to several systems, depending on the roles and statuses held: family, culturally, socially. |
||||||
Cuvinte-cheie bullying, pattern of communication, systemic family. |
||||||
|