Abordarea sistemică a stării de bullying la adolescenți (studiu de caz)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
697 199
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 06:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01 (4278)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
POPA, Rodica. Abordarea sistemică a stării de bullying la adolescenți (studiu de caz). In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 2, pp. 207-217. ISBN 978-9975-46-422-2. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.18, Partea 2, 2019
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Abordarea sistemică a stării de bullying la adolescenți (studiu de caz)

CZU: 37.01

Pag. 207-217

Popa Rodica
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 iunie 2021


Rezumat

In this research, I am looking at the implementation of a program demanding improvment of the problematic behaviour of bullying. The cause in research is presenting the individual as no longer an independent entity, but he is now seen as an element in link to several systems, depending on the roles and statuses held: family, culturally, socially.

Cuvinte-cheie
bullying, pattern of communication, systemic family.