De la cadrul instituționalizat al comunicării pedagogice la comunicarea pedagogică instituțională: studiu al interferențelor conceptuale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
342 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-03 12:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (482)
Organizarea instruirii (533)
SM ISO690:2012
SADOVEI, Larisa. De la cadrul instituționalizat al comunicării pedagogice la comunicarea pedagogică instituțională: studiu al interferențelor conceptuale. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 2, pp. 217-228. ISBN 978-9975-46-422-2. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.18, Partea 2, 2019
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

De la cadrul instituționalizat al comunicării pedagogice la comunicarea pedagogică instituțională: studiu al interferențelor conceptuale

CZU: 37.091

Pag. 217-228

Sadovei Larisa
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 iunie 2021


Rezumat

The title of the article is pragmatically titled and provokes polemics by its bibliographical references, which aims to evoke the interdisciplinary meaning of the field of communication. The incontestability of the institutionalized framework of pedagogical communication, theoretically and methodologically argued, has created opportunities to study conceptual interferences by highlighting the associations and derivations of the term institutional pedagogical communication. The argumentation strategies supported for transposing the institutional communication variables into the pedagogical context define a new conceptual construction in the following formula "institutional pedagogical communication"

Articolul este intitulat pragmatic, incitând prin referințele bibliografice la o polemică angajată, pentru evocarea sensului interdisciplinar al domeniului comunicare. Incontestabilitatea cadrului instituționalizat al comunicării pedagogice, argumentată teoretic și metodologic, a creat oportunități de studiu al interferențelor conceptuale din evidențierea unităților asociative și derivative ale termenului „comunicare pedagogică instituțională”. Prin strategiile argumentative susținute privind transpunerea variabilelor comunicării instituționale în contextul pedagogic, este definită o nouă construcţie conceptuală în formula „comunicare pedagogică instituțională”.

Cuvinte-cheie
institutionalization framework, pedagogical communication, institutional communication, institutional pedagogical communication.,

cadru instituționalizat, comunicare pedagogică, comunicare instituțională, comunicare pedagogică instituțională.