Influența leadershipului transformațional asupra motivării cadrelor didactice și obținerea performanței organizaționale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
453 38
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 21:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.011.31 (40)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950)
SM ISO690:2012
PLEŞCAN, Monica-Vasilica. Influența leadershipului transformațional asupra motivării cadrelor didactice și obținerea performanței organizaționale. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 2, pp. 190-197. ISBN 978-9975-46-422-2. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.18, Partea 2, 2019
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Influența leadershipului transformațional asupra motivării cadrelor didactice și obținerea performanței organizaționale

CZU: 37.011.31

Pag. 190-197

Pleşcan Monica-Vasilica
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 iunie 2021


Rezumat

Leadership is the main component of change, providing vision, and dedication necessary for its materialization. Leadership is actually a skill that is formed through education, unique experiences, interaction with inspirational people and of course practice.The ability of a man, his art of leading is defined by leadership that is a complex process and relates to the participation of those surrounding him to the lead. This participation of the organization obtained as much as possible , only through noncoercive means defines coerced participation in order to fulfill all objectives [1].

Cuvinte-cheie
leadership, management, organizational change, schools, motivation of staff, organizational performance