Articolul precedent |
Articolul urmator |
322 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-08 23:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.011.31 (40) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3944) |
SM ISO690:2012 NEACȘU, Elena-Lucreția. Interpretări conceptuale ale autorității pedagogice. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 2, pp. 148-157. ISBN 978-9975-46-422-2. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.18, Partea 2, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.011.31 | ||||||
Pag. 148-157 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article aims at a brief foray into the scientific literature which emphasises on the approach of the concept of pedagogical authority and the concetual models plotting in the authors views. Pedagogical authority represents a social investing largely responsible of the educational act outcome. It is built through legislative norms at a macro level, that are socially and historically anchored also at the micro (individual) level, mirrored by the interaction (rapport) between the participants involved in the educational act (educator and teachable) and the outcomes of education. |
||||||
Cuvinte-cheie pedagogical authority, powers, authority, prestige, popularity, authority, epistemic Foundation deontică formal authority, authority, jurisdiction, internal authority outside authority, autoritate pedagogică, competențe, prestigiu, popularitate, autoritate epistemică, autoritate deontică, autoritate formală, autoritate de competență, autoritate internă, autoritate exterioară. |
||||||
|