Articolul precedent |
Articolul urmator |
330 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 10:54 |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Adriana. Colaborare, cooperare și comunicare între instituția de învățământ superior și familia tânărului cu dizabilități. In: Parteneriate în educația incluzivă a tinerilor cu dizabilități din instituțiile universitare, 29 noiembrie 2019, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2019, pp. 14-17. ISBN 978-9975-72-411-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Parteneriate în educația incluzivă a tinerilor cu dizabilități din instituțiile universitare 2019 | ||||||
Conferința "Parteneriate în educaţia incluzivă a tinerilor cu dizabilităţi din instituţiile universitare" Chişinău, Moldova, 29 noiembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 14-17 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt analizate modalitățile de colaborare dintre instituția de învățământ superioară și familie, care presupune o comunicare eficientă, o unitate de cerințe și o unitate de acțiune când este vorba de interesul tânărului cu dizabilități. Colaborarea concepe cele două instituții sociale în schimburi de opinii și în discuții, atunci când este vorba de decizii, păstrându-și fiecare identitatea și aducându-și aportul în mod specific. Colaborarea dintre instituția de învățământ superioară și familie sunt eficiente și benefice ambilor factori dacă îndeplinesc condițiile unei comunicări eficiente și dacă se ține seama de dimensiunea umană. |
||||||
Cuvinte-cheie colaborare, comunicare, cooperare, familie, instituția de învățământ superior, tânăr cu dizabilități |
||||||
|