Debutul și adaptarea copilului la mediul școlar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
418 49
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 22:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.015.3 (59)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
STEGĂRESCU, Lilia. Debutul și adaptarea copilului la mediul școlar. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 371-374. ISBN 978-9975-3336-3-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice"
Chişinău, Moldova, 14 mai 2021

Debutul și adaptarea copilului la mediul școlar

CZU: 373.3.015.3

Pag. 371-374

Stegărescu Lilia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 18 mai 2021


Rezumat

Schooling is considered a crucial moment in a child's life. In order to be enrolled in school, the child must present positive indicators in physical, cognitive and psychological development; to show school maturity which has a considerable contribution in optimizing the adaptation process in the beginning of school. School adaptation is the result of the confluence and interaction between internal, external (pedagogical, family and social) factors. In order to facilitate adaptation at the beginning of school, the student must be provided with a favorable, innovative, stimulating, captivating and personalized learning environment; to ensure his well-being; to be supported and guided by his family.