Articolul precedent |
Articolul urmator |
388 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 19:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:17 (5) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901) |
Filosofie morală. Etică. Filosofie practică (387) |
SM ISO690:2012 PANIŞ, Aliona. Concepţia prospectivă a pedagogiei eticii. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 40-46. ISBN 978-9975-3336-3-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021 | ||||||
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice" Chişinău, Moldova, 14 mai 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015:17 | ||||||
Pag. 40-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article reports on the Prospective Conception of the Pedagogy of Ethics, which has effects at both the macro-pedagogical and micro-pedagogical levels, offering viable and current epistemological and pragmatic solutions for current pedagogical science. Its components are relevant for the conceptual understanding of the problems of ethics in education, as well as in the pragmatic plan - orientation, reformation, configuration, monitoring of educational practices. |
||||||
|