Concepţia prospectivă a pedagogiei eticii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
388 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 19:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015:17 (5)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901)
Filosofie morală. Etică. Filosofie practică (387)
SM ISO690:2012
PANIŞ, Aliona. Concepţia prospectivă a pedagogiei eticii. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 40-46. ISBN 978-9975-3336-3-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice"
Chişinău, Moldova, 14 mai 2021

Concepţia prospectivă a pedagogiei eticii

CZU: 37.015:17

Pag. 40-46

Paniş Aliona
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 17 mai 2021


Rezumat

This article reports on the Prospective Conception of the Pedagogy of Ethics, which has effects at both the macro-pedagogical and micro-pedagogical levels, offering viable and current epistemological and pragmatic solutions for current pedagogical science. Its components are relevant for the conceptual understanding of the problems of ethics in education, as well as in the pragmatic plan - orientation, reformation, configuration, monitoring of educational practices.