Influenţa interferentă a limbii materne a elevilor asupra procesului de studiere a limbii ucrainene ca a doua limbă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
225 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-03 18:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.161.2'243 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3989)
Limbi slave (slavone) de Est (Limba rusă, Limba ucrainiană, Limba bielorusă) (363)
SM ISO690:2012
PETRUK, Oksana. Influenţa interferentă a limbii materne a elevilor asupra procesului de studiere a limbii ucrainene ca a doua limbă. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 147-148. ISBN 978-9975-3336-3-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice"
Chişinău, Moldova, 14 mai 2021

Influenţa interferentă a limbii materne a elevilor asupra procesului de studiere a limbii ucrainene ca a doua limbă

CZU: 37.016:811.161.2'243

Pag. 147-148

Petruk Oksana
 
Institutul de Pedagogie al ANŞP al Ucrainei
 
 
Disponibil în IBN: 17 mai 2021


Rezumat

The publication explains the concept of interference as a psychological phenomenon that occurs in the process of mastering any second language. In particular, we have studied the interference influence of the native language of students who are representatives of national minorities on the process of mastering the Ukrainian language as a second language. Interference means any negative influence of the native language on the perceived / produced speech in the second language. The author emphasizes the important role of both teaching aids and teachers in preventing interference