Aspecte didactice de integrare a elevilor cu CES în cadrul orelor de chimie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
435 17
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-21 10:12
SM ISO690:2012
PRUNICI, Elena. Aspecte didactice de integrare a elevilor cu CES în cadrul orelor de chimie. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 154-159. ISBN 978-9975-3276-1-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediţia 4, 2018
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018

Aspecte didactice de integrare a elevilor cu CES în cadrul orelor de chimie


Pag. 154-159

Prunici Elena
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 14 aprilie 2021


Rezumat

An important factor in helping children with Special Educational Requirements (SER) is to identify the most appropriate educational strategies. In this context, it is absolutely necessary for the chemistry teachers to know the classification of teaching technologies, the ways to suit them to the needs of children, to monitor and estimate the impact of using a certain method/procedure in working with the child, and to decide which one is the most relevant, more effective, to promote them in teaching activities.

Cuvinte-cheie
inclusive education, Special Educational Requirements (SER), school education, interactive learning