Influenţa noilor reglementări contabile şi a tehnologiilor informaţionale asupra îmbunătăţirii calităţii procesului de predare-învăţare a disciplinelor contabile şi a educaţiei contabile universitare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
372 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 16:16
SM ISO690:2012
LUNGU, Rita, NANI, Mihail, GUDIMA, Galina. Influenţa noilor reglementări contabile şi a tehnologiilor informaţionale asupra îmbunătăţirii calităţii procesului de predare-învăţare a disciplinelor contabile şi a educaţiei contabile universitare. In: Inovații prin intermediul TIC în învățămăntul universitar și preuniversitar din Republica Moldova, 19 decembrie 2014, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipogr. "Centrografic", 2015, pp. 225-238. ISBN 978-9975-88-001-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovații prin intermediul TIC în învățămăntul universitar și preuniversitar din Republica Moldova 2015
Conferința "Inovații prin intermediul TIC în învățămîntul universitar și preuniversitar din Republica Moldova"
Cahul, Moldova, 19 decembrie 2014

Influenţa noilor reglementări contabile şi a tehnologiilor informaţionale asupra îmbunătăţirii calităţii procesului de predare-învăţare a disciplinelor contabile şi a educaţiei contabile universitare


Pag. 225-238

Lungu Rita1, Nani Mihail2, Gudima Galina2
 
1 Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul,
2 Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 9 aprilie 2021


Rezumat

The improving of teaching accounting disciplines is a continuous and complex process. The adapting of their content for the new national and international requirements will assure a relevant level of specialists'training in accounting, and as result, it will facilitate their employment in the labour market. In the light of below information, we will see that the improving of teaching accounting disciplines should be done actively by developing non-traditional forms of learning and activation of individual works of students, as well as implementing information technologies. Regarding this, higher education must provide training and learning opportunities adapted continuously to fast changes of science, technics and labour market and to be concerned about ensuring the quality of teaching and learning process.