Strategiile competitive de creștere a performanțelor băncilor comerciale în perioada postcriză
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
310 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-03-31 09:40
SM ISO690:2012
CROITORU, Aliona. Strategiile competitive de creștere a performanțelor băncilor comerciale în perioada postcriză. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 2, 29-30 martie 2013, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2013, Ediţia 2, pp. 93-99. ISBN 978-9975-75-635-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Strategii şi politici de management în economia contemporană
Ediţia 2, 2013
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană"
2, Chişinău, Moldova, 29-30 martie 2013

Strategiile competitive de creștere a performanțelor băncilor comerciale în perioada postcriză


Pag. 93-99

Croitoru Aliona
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 23 martie 2021


Rezumat

.What is the economic and financial crisis? What are the causes, mechanisms and the consequences that may have triggered the crisis in the real economy on banking institutions? There are some levers supporting stability and functionality banks in times of crisis, especially in the post-crisis period? What are the strategic and critical parameters of the optimal growth framework of competitive performance of commercial banks in Moldova? We think these are some of the important questions that should be answered coherently and effectively in order to understand the role and power of the banking system in the context of post-crisis development of the national economy.

Cuvinte-cheie
bancă, BNM, competitivitate, criză, performanţă, perioadă postcriză, strategie ș.a.