Articolul precedent |
Articolul urmator |
310 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-03-31 09:40 |
SM ISO690:2012 CROITORU, Aliona. Strategiile competitive de creștere a performanțelor băncilor comerciale în perioada postcriză. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 2, 29-30 martie 2013, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2013, Ediţia 2, pp. 93-99. ISBN 978-9975-75-635-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Strategii şi politici de management în economia contemporană Ediţia 2, 2013 |
||||||
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană" 2, Chişinău, Moldova, 29-30 martie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 93-99 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
.What is the economic and financial crisis? What are the causes, mechanisms and the consequences that may have triggered the crisis in the real economy on banking institutions? There are some levers supporting stability and functionality banks in times of crisis, especially in the post-crisis period? What are the strategic and critical parameters of the optimal growth framework of competitive performance of commercial banks in Moldova? We think these are some of the important questions that should be answered coherently and effectively in order to understand the role and power of the banking system in the context of post-crisis development of the national economy. |
||||||
Cuvinte-cheie bancă, BNM, competitivitate, criză, performanţă, perioadă postcriză, strategie ș.a. |
||||||
|