Dezvoltarea personalității și societății – finalități ale științelor și practicii educației
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
496 60
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 16:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+159.922.7 (94)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Psihologie (3398)
SM ISO690:2012
PANICO, Vasile. Dezvoltarea personalității și societății – finalități ale științelor și practicii educației. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 330-335. ISBN 978-9975-76-321-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Dezvoltarea personalității și societății – finalități ale științelor și practicii educației

CZU: 37.015.3+159.922.7

Pag. 330-335

Panico Vasile
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 17 martie 2021


Rezumat

În lucrare se reflectă unele aspecte ale interacțiunii personalității și societății ca subiecți educaționali și se caracterizează cauzele fundamentale care favorizează dezechilibrarea procesului educațional. În articol se argumentează faptul, că dezvoltarea personalității și societății sunt rezultat al educației în permanentă schimbare și dezvoltare rezonabilă. Științele pedagogice contemporane sau transformat în științe despre om și societate și au menirea de a se situa în fruntea tuturor științelor socioumane. Sfera intereselor științelor educației simțitor s-a extins și a cuprins în structura sa toate sferele de viață și activitate socioumană: economică, politică, profesională, ideologică, ecologică, științifică etc.

Cuvinte-cheie
educația personalității și societății, conștiința și comportarea personalității, știinţele educaţiei, obiectul de studiu al științelor educației