Articolul precedent |
Articolul urmator |
496 60 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 16:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.922.7 (94) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Psihologie (3398) |
SM ISO690:2012 PANICO, Vasile. Dezvoltarea personalității și societății – finalități ale științelor și practicii educației. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 330-335. ISBN 978-9975-76-321-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.922.7 | ||||||
Pag. 330-335 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrare se reflectă unele aspecte ale interacțiunii personalității și societății ca subiecți educaționali și se caracterizează cauzele fundamentale care favorizează dezechilibrarea procesului educațional. În articol se argumentează faptul, că dezvoltarea personalității și societății sunt rezultat al educației în permanentă schimbare și dezvoltare rezonabilă. Științele pedagogice contemporane sau transformat în științe despre om și societate și au menirea de a se situa în fruntea tuturor științelor socioumane. Sfera intereselor științelor educației simțitor s-a extins și a cuprins în structura sa toate sferele de viață și activitate socioumană: economică, politică, profesională, ideologică, ecologică, științifică etc. |
||||||
Cuvinte-cheie educația personalității și societății, conștiința și comportarea personalității, știinţele educaţiei, obiectul de studiu al științelor educației |
||||||
|