Aspecte organizaționale ale sistemului de control intern prin alinierea la eTOM
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
391 3
Ultima descărcare din IBN:
2021-06-17 19:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
657.63:654 (1)
Contabilitate (953)
Telecomunicații și telecomandă (organizare, funcționare) (127)
SM ISO690:2012
POPUȘOI, Rodica. Aspecte organizaționale ale sistemului de control intern prin alinierea la eTOM. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2020, nr. 7(137), pp. 112-115. ISSN 1857-2073. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4461069
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 7(137) / 2020 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Aspecte organizaționale ale sistemului de control intern prin alinierea la eTOM

Organisational aspects of the internal control system by eTOM alignment

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4461069
CZU: 657.63:654

Pag. 112-115

Popușoi Rodica
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 29 ianuarie 2021


Rezumat

Serviciile de telecomunicații sunt o activitate economică preponderent nouă, însă noutățile inovațional-tehnice lega-te de acest sector sunt într-o ascensiune impresionantă, iată de ce provocările în fața operatorilor telecom sunt evidente. În acest sens, este indispensabilă aplicarea diferitor practici din experiența la nivel internațional, care vin să soluționeze sau să faciliteze procesele operaționale, financiare și de management în sfera industriei telecomunicațiilor. La nivel de întreprindere prestatoare de servici de telecomunicații, menținerea unei bune funcționalități a proceselor operaționale se bazează pe existența unui funcțional bine pus la punct, inclusiv pe un sistem de control intern care să monitorizeze pro-cesele în cadrul întreprinderii, mai ales procesele care au finalitate financiară.

The telecommunications services are an recent economic activity, but innovation and technical novelties for the in-dustry are in an impressive rising, which is why challenges to the telecom operators are obvious. In this sense, it is indispensable to apply various practices from the international experience which will help to settle or facilitate operational, financial and managerial processes within the telecommunications industry. Maintaining a good functionality of the operational processes at the level of enterprise providing services for telecommunications is based on a well-developed functioning, including an internal control system to monitor processes within the enterprise, especially the processes that have a financial impact.

Cuvinte-cheie
cheie: control intern, telecomunicaţii, eTOM.,

internal control, telecommunications, eTOM