Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
391 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-06-17 19:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
657.63:654 (1) |
Contabilitate (953) |
Telecomunicații și telecomandă (organizare, funcționare) (127) |
SM ISO690:2012 POPUȘOI, Rodica. Aspecte organizaționale ale sistemului de control intern prin alinierea la eTOM. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2020, nr. 7(137), pp. 112-115. ISSN 1857-2073. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4461069 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 7(137) / 2020 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4461069 | ||||||
CZU: 657.63:654 | ||||||
Pag. 112-115 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Serviciile de telecomunicații sunt o activitate economică preponderent nouă, însă noutățile inovațional-tehnice lega-te de acest sector sunt într-o ascensiune impresionantă, iată de ce provocările în fața operatorilor telecom sunt evidente. În acest sens, este indispensabilă aplicarea diferitor practici din experiența la nivel internațional, care vin să soluționeze sau să faciliteze procesele operaționale, financiare și de management în sfera industriei telecomunicațiilor. La nivel de întreprindere prestatoare de servici de telecomunicații, menținerea unei bune funcționalități a proceselor operaționale se bazează pe existența unui funcțional bine pus la punct, inclusiv pe un sistem de control intern care să monitorizeze pro-cesele în cadrul întreprinderii, mai ales procesele care au finalitate financiară. |
||||||
Cuvinte-cheie cheie: control intern, telecomunicaţii, eTOM., internal control, telecommunications, eTOM |
||||||
|