Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
429 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-29 16:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43:004.8 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Inteligență artificială (307) |
SM ISO690:2012 NEGARA, Corina. Câmpul semantic al noțiunii „clasă virtuală”. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 4(22), pp. 56-63. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v22i4.56-63 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 4(22) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v22i4.56-63 | ||||||
CZU: 37.018.43:004.8 | ||||||
Pag. 56-63 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Instruirea online a devenit un imperativ al timpului. Clasa tradițională trece în mediul online îndepărtând limitele fizice și temporale ale învățământului față-în-față. În literatura de specialitate există numeroase definiții pentru noțiunea de clasă virtuală, acestea fiind confuze din cauza multiplilor temeni utilizați. Deoarece domeniul IT este în continuă dezvoltare, este necesară sistematizarea și conturarea noțiunii de „clasă virtuală”. |
||||||
Cuvinte-cheie clasă virtuală, web conferințe, webinar, webcast, lecție online, virtual classroom, web conferencing, webinar, webcast, online class |
||||||
|