Articolul precedent |
Articolul urmator |
436 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-14 11:20 |
SM ISO690:2012 OLĂRESCU, Valentina. Reabilitarea vocii la copii cu afecțiuni organice ale laringelui. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 314-316. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 314-316 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Reabilitarea vocii copiilor cu afecțiuni organice ale laringelui a fost și rămâne prea puțin studiată, inclusiv în spațiul nostru. Bazele reabilitării ortofonice au fost puse încă la sfârșitul sec. XIX. Exercițiile ortofonice și vibro-fonetice în combinație cu exercițiile vocale se consideră principale în reabilitarea vocii. Exercițiile ortofonice au scopul de a restabili corelația dintre aparatul respirator, coardele vocale, aparatul articulator și funcția generală a limbajului. Metoda ortopediei vibro-fonetice include două etape (1) convorbirea inițială (primară) și (2) masajul laringelui în combinație cu exercițiile vocale. |
||||||
|