Formarea şi cultivarea sentimentelor patriotice la elevii ciclului gimnazial prin predarea istoriei localităţii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
296 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-20 13:32
SM ISO690:2012
ILAŞCU, Iurie. Formarea şi cultivarea sentimentelor patriotice la elevii ciclului gimnazial prin predarea istoriei localităţii. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.2, pp. 198-206. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-376-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.2, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

Formarea şi cultivarea sentimentelor patriotice la elevii ciclului gimnazial prin predarea istoriei localităţii


Pag. 198-206

Ilaşcu Iurie
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2021


Rezumat

The formation and cultivation of the patriotic feelings in the students of the gymnasium cycle is meant to show the organic, vital connection between the student and the society he is a member of, between the pupil and the civic order, or more specifically, the education of patriotism through the knowledge of the history of the locality, citizen, as an active supporter of the rule of law, as a militant of human rights, for the good of the homeland and the people he is part of. The purpose of cultivating patriotic feelings is to train the gymnasium students as subjects who feel, think and act in the spirit of the demands and demands of social morality, as good citizens, with pronounced civic behavior.