La formation des competences linguistiques en français sur objectifs specifiques (fos) entre l’approche communicative et la perspective actionnelle
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
398 42
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 12:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.133.1'1'243 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (245)
SM ISO690:2012
MARIN, Ana. La formation des competences linguistiques en français sur objectifs specifiques (fos) entre l’approche communicative et la perspective actionnelle. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2016, nr. 2(28), pp. 60-70. ISSN 1857-0445.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Artă şi Educaţie Artistică
Numărul 2(28) / 2016 / ISSN 1857-0445

La formation des competences linguistiques en français sur objectifs specifiques (fos) entre l’approche communicative et la perspective actionnelle

Formarea competențelor lingvistice în studierea limbii franceze pe obiective specifice între abordarea comunicativă și perspectiva acțională

CZU: 37.02:811.133.1'1'243

Pag. 60-70

Marin Ana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2021


Rezumat

Articolul de față prezintă unele aspecte de predare-învățare a limbii franceze pe obiective specifice în raport cu cerințele pedagogiei moderne. Ne-am propus să identifi-căm competențele necesare a fi dezvoltate în limba străină pentru publicul specializat într-o anumită arie profesională, având în vedere prerogativele lingvistice de referință și metodo-logia corespunzătoare, pe care acestea o aplică. Este vorba de Niveau-Seuil și orientările pe-dagogice proprii acelei perioade – l’approche communicative – și Cadre Commun de Réfé-rence pour les Langues, respectiv – la perspective actionnelle – care au revoluționat și au modernizat orientările didactice și pedagogice de predare-învățare a limbii străine de spe-cialitate.

Cuvinte-cheie
competențe, orientările didactice, strategii de predare-învățare, limbaj specializat, abordare acţională