Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
398 42 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 12:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.133.1'1'243 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (245) |
SM ISO690:2012 MARIN, Ana. La formation des competences linguistiques en français sur objectifs specifiques (fos) entre l’approche communicative et la perspective actionnelle. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2016, nr. 2(28), pp. 60-70. ISSN 1857-0445. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Artă şi Educaţie Artistică | ||||||
Numărul 2(28) / 2016 / ISSN 1857-0445 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.133.1'1'243 | ||||||
Pag. 60-70 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de față prezintă unele aspecte de predare-învățare a limbii franceze pe obiective specifice în raport cu cerințele pedagogiei moderne. Ne-am propus să identifi-căm competențele necesare a fi dezvoltate în limba străină pentru publicul specializat într-o anumită arie profesională, având în vedere prerogativele lingvistice de referință și metodo-logia corespunzătoare, pe care acestea o aplică. Este vorba de Niveau-Seuil și orientările pe-dagogice proprii acelei perioade – l’approche communicative – și Cadre Commun de Réfé-rence pour les Langues, respectiv – la perspective actionnelle – care au revoluționat și au modernizat orientările didactice și pedagogice de predare-învățare a limbii străine de spe-cialitate. |
||||||
Cuvinte-cheie competențe, orientările didactice, strategii de predare-învățare, limbaj specializat, abordare acţională |
||||||
|