Articolul precedent |
Articolul urmator |
2321 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-30 08:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.04:004.9=111 (1) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250) |
Informatică aplicată. Tehnici bazate pe calculator cu aplicații practice (440) |
SM ISO690:2012 ŞCHIOPU, Lucia. The role of ICT in student centered learning. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.4, pp. 155-159. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-453-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.4, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.04:004.9=111 | ||||||
Pag. 155-159 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol relevă aspectele pozitive şi negative ale utilizării tehnologiilor informaţionale şi de comunicare în predarea centrată pe elev. Învăţarea şi predarea cu ajutorul TIC este un domeniu în evoluţie rapidă pentru toţi actorii educaţionali: profesori, studenţi, cercetători şi părinţi. Formarea oportunităţilor variate de practică lingvistică folosind tehnologiile informaţionale şi de comunicare îmbunătăţeşte şi sporeşte încrederea în sine a elevilor. Subiecţii educaţionali îşi schimbă receptivitatea faţă de inovaţia tehnologică, adoptă o atitudine faţă de dispozitivul care le este mai convenabil şi care le oferă un acces mai liber la conţinut. Aspectele negative ale utilizării TIC în abordarea centrată pe elev sunt: crearea dependenţei de reţelele de socializare; reticenţa de a angaja efort cognitiv şi metacognitiv în procesul de învăţare cu ajutorul TIC; frustrarea şi confuzia în momentul conectării la variate instrumente online cu parole şi nume de utilizator cheltuind mai mult timp pentru probleme tehnice decât pentru implicarea în activităţi didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare centrată pe elev, Tehnologii Informaţionale şi de Comunicare, responsabilitate academică |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Şchiopu, L.</dc:creator> <dc:date>2020</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Acest articol relevă aspectele pozitive şi negative ale utilizării tehnologiilor informaţionale şi de comunicare în predarea centrată pe elev. Învăţarea şi predarea cu ajutorul TIC este un domeniu în evoluţie rapidă pentru toţi actorii educaţionali: profesori, studenţi, cercetători şi părinţi. Formarea oportunităţilor variate de practică lingvistică folosind tehnologiile informaţionale şi de comunicare îmbunătăţeşte şi sporeşte încrederea în sine a elevilor. Subiecţii educaţionali îşi schimbă receptivitatea faţă de inovaţia tehnologică, adoptă o atitudine faţă de dispozitivul care le este mai convenabil şi care le oferă un acces mai liber la conţinut. Aspectele negative ale utilizării TIC în abordarea centrată pe elev sunt: crearea dependenţei de reţelele de socializare; reticenţa de a angaja efort cognitiv şi metacognitiv în procesul de învăţare cu ajutorul TIC; frustrarea şi confuzia în momentul conectării la variate instrumente online cu parole şi nume de utilizator cheltuind mai mult timp pentru probleme tehnice decât pentru implicarea în activităţi didactice.</p></dc:description> <dc:source>Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului (Seria 22, Vol.4) 155-159</dc:source> <dc:subject>învăţare centrată pe elev</dc:subject> <dc:subject>Tehnologii Informaţionale şi de Comunicare</dc:subject> <dc:subject>responsabilitate academică</dc:subject> <dc:title>The role of ICT in student centered learning</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>