Cerceterea istorică ca instrument axiologic și metacognitiv la lecția de istorie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
414 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-20 13:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:94:930.2 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Istoria generală (525)
Știința istoriei. Istoriografie (161)
SM ISO690:2012
BODAREU-CERETEU, Galina. Cerceterea istorică ca instrument axiologic și metacognitiv la lecția de istorie. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.3, pp. 55-59. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.3, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Cerceterea istorică ca instrument axiologic și metacognitiv la lecția de istorie

CZU: 37.016:94:930.2

Pag. 55-59

Bodareu-Cereteu Galina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 ianuarie 2021


Rezumat

History is a school discipline that forms values. It creates the collective and moral memory of society. The world's education systems emphasize the role of learning through research. A good form of learning at the history lesson is project-based learning. The teacher helps students to research historical sources and argue the information.

Cuvinte-cheie
historical research, project, cognition, metacognition