Articolul precedent |
Articolul urmator |
414 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-20 13:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:94:930.2 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Istoria generală (525) |
Știința istoriei. Istoriografie (161) |
SM ISO690:2012 BODAREU-CERETEU, Galina. Cerceterea istorică ca instrument axiologic și metacognitiv la lecția de istorie. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.3, pp. 55-59. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.3, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:94:930.2 | ||||||
Pag. 55-59 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
History is a school discipline that forms values. It creates the collective and moral memory of society. The world's education systems emphasize the role of learning through research. A good form of learning at the history lesson is project-based learning. The teacher helps students to research historical sources and argue the information. |
||||||
Cuvinte-cheie historical research, project, cognition, metacognition |
||||||
|