Aspecte ale proiectării şi implimentării activităţilor extracurriculare aferente disciplinelor educaţie plastică şi educaţie tehnologică în ciclul primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
425 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 10:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.036:741+37.035.3 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
Desen. Design. Artă aplicată și meserii de artă (336)
SM ISO690:2012
MOLDOVEAN, Tatiana, BLAJA-VITCOVSCHII, Ala. Aspecte ale proiectării şi implimentării activităţilor extracurriculare aferente disciplinelor educaţie plastică şi educaţie tehnologică în ciclul primar. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 328-334. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Aspecte ale proiectării şi implimentării activităţilor extracurriculare aferente disciplinelor educaţie plastică şi educaţie tehnologică în ciclul primar

CZU: 373.3.036:741+37.035.3

Pag. 328-334

Moldovean Tatiana1, Blaja-Vitcovschii Ala2
 
1 Centrul de Creație Tehnică, DGETS, sec. Buiucani, Chișinău,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2021


Rezumat

The complexity of the educational process the multitude of finalities that targets on them, but also the diversity of students' interests and needs, requires the use of a wide range of instructive-educational activities in order to comprehensively develop of the personality. In the 21st century, the development of the concepts of formal and non-formal education has allowed the recognition of the equivalent status of school and extracurricular educational activity with that of formal education from the perspective of equal contribution to the child's personality development and social integration. The extracurricular activities related to the disciplines of plastic education and technological education in the primary cycle, carried out in the student's free time do not change a system of values, contradict the curricular education, but complete it, making it more attractive and effective for students.

Cuvinte-cheie
extracurricular activities, planning, implementation, teaching strategies, extracurricular educational activity, plastic education, technological education