Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
614 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 14:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:33 (14) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4064) |
Economie. Științe economice (9555) |
SM ISO690:2012 OLOIERU, Anastasia. Formarea competenţelor parentale pentru eficientizarea educaţiei economice familiale. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 6(124), pp. 46-50. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4385023 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(124) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4385023 | ||||||
CZU: 37.015:33 | ||||||
Pag. 46-50 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se examinează noţiunea de competenţe parentale. Accentul este pus pe educaţia economică a părinţilor, care apare ca o dimensiune a educaţiei permanente şi, desigur, a educaţiei adulţilor. Studiul şi analiza competenţelor parentale pentru cultura economică a familiei sunt prezentate în cadrul celor trei etape obligatorii ale experimentului pedagogic: constatare, formare şi verificare. Printre inovaţiile programului de formare, se numără: şedinţele de consiliere cu părinţii, elaborarea Ghidului de iniţiere în economie pentru părinţi şi cadre didactice, pagina de Facebook Economia familiei etc. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţe parentale, educaţie permanentă, educaţie economică, cultură economică, parenting skills, continuous education, Financial education, financial culture |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <identifier identifierType='DOI'>10.5281/zenodo.4385023</identifier> <creators> <creator> <creatorName>Oloieru, A.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Formarea competenţelor parentale pentru eficientizarea educaţiei economice familiale</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2020</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-6455</relatedIdentifier> <subjects> <subject>competenţe parentale</subject> <subject>educaţie permanentă</subject> <subject>educaţie economică</subject> <subject>cultură economică</subject> <subject>parenting skills</subject> <subject>continuous education</subject> <subject>Financial education</subject> <subject>financial culture</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.015:33</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2020-12-31</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În articol se examinează noţiunea de competenţe parentale. Accentul este pus pe educaţia economică a părinţilor, care apare ca o dimensiune a educaţiei permanente şi, desigur, a educaţiei adulţilor. Studiul şi analiza competenţelor parentale pentru cultura economică a familiei sunt prezentate în cadrul celor trei etape obligatorii ale experimentului pedagogic: constatare, formare şi verificare. Printre inovaţiile programului de formare, se numără: şedinţele de consiliere cu părinţii, elaborarea Ghidului de iniţiere în economie pentru părinţi şi cadre didactice, pagina de Facebook Economia familiei etc.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article examines the concept of parenting skills. The emphasis is on the financial education of parents, which appears as a dimension of lifelong learning and, naturally, adult education. The study and analysis of parenting skills responsible for the financial culture of the family are presented in the three mandatory stages of the pedagogical experiment: finding, training, and verification. Among the innovations of the training program are: counselling sessions with parents, development of the Initiation in Economics Guide for parents and teachers, a Facebook page called Economia familiei etc.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>