Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
516 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 11:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091 (72) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 BOTNARI, Natalia, RĂCIULA, Lilia. Repere metodologice în predarea inter-, pluri- şi transdisciplinară a simbolismului în ciclul preuniversitar. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 6(124), pp. 39-45. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4384656 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(124) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4384656 | ||||||
CZU: 373.091 | ||||||
Pag. 39-45 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol încearcă o abordare teoreticopractică generală a conceptelor de inter-, pluri- şi transdisciplinaritate, în cadrul obiectului Limba şi literatura română, la predarea temei Simbolismul. Centrul de greutate al demersului este plasat pe elaborarea şi sistematizarea multiplelor strategii didactice cu caracter pluri-, inter- şi transdisciplinar, urmărind realizarea unităţilor de competenţă şi dezvoltarea competenţelor lingvistice şi literar-lectorale, în scopul formării unui sistem de atitudini, valori şi comportamente civice şi morale temeinice. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, pluridisciplinaritate, transdisciplinaritate, simbolism, competenţe specifice, strategii didactice, interdisciplinarity, multidisciplinarity, transdisciplinarity, symbolism, specific competences, didactic strategies |
||||||
|