Articolul precedent |
Articolul urmator |
362 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-02 10:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
659.1:33 (2) |
Publicitate. Reclamă (175) |
Economie. Științe economice (9400) |
SM ISO690:2012 CĂRBUNE, Natalia. Importanţa publicităţii în cadrul economiei de piaţă. In: Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale, Ed. 1, 26 iunie 2020, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2020, Ediția 1, pp. 84-89. ISBN 978-9975-45-654-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale Ediția 1, 2020 |
||||||
Conferința "Cercetarea, inovarea și dezvoltarea din perspectiva eticii globale" 1, Chişinău, Moldova, 26 iunie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 659.1:33 | ||||||
Pag. 84-89 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Publicitatea are un efect pozitiv asupra economiei deoarece stimulează cererea de bunuri şi servicii. Producătorii ştiu că publicitatea poate să vândă rapid un produs. Dacă un produs are succes o parte din profiturile realizate din vânzarea lui pot fi folosite pentru dezvoltarea şi promovarea de noi produse. Stimulând crearea de noi produse, publicitatea ajută la creşterea concurenţei |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Cărbune, N.</creatorName> <affiliation>Universitatea Tehnică a Moldovei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Importanţa publicităţii în cadrul economiei de piaţă</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2020</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-45-654-8</relatedIdentifier> <subjects> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>659.1:33</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2020</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Publicitatea are un efect pozitiv asupra economiei deoarece stimulează cererea de bunuri şi servicii. Producătorii ştiu că publicitatea poate să vândă rapid un produs. Dacă un produs are succes o parte din profiturile realizate din vânzarea lui pot fi folosite pentru dezvoltarea şi promovarea de noi produse. Stimulând crearea de noi produse, publicitatea ajută la creşterea concurenţei</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Advertising has a positive effect on the economy because it stimulatesthe demand for goods and services.Manufacturers know that advertisingcan sell a product quickly. If a product is successful,some of the profits from its sale can be used to develop and promote new products. By stimulating the creation of new products, advertising helps to increase competition.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>