Articolul precedent |
Articolul urmator |
3096 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-16 20:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.111 (76) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Limba engleză (673) |
SM ISO690:2012 PUŞNEI, Irina. Let ‘s fantasize: teaching creative writing through fanfiction. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 377-383. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.111 | ||||||
Pag. 377-383 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol își propune să confirme ipoteza că scrierea creativă prin fanfiction este nu numai distractivă, ci și utilă în învățarea limbii engleze. Cu acest acest scop, a fost realizat un experiment care a implicat studenți din anul III la Universitatea de Stat Cahul „B.P.Hasdeu‖ într-o sarcină de scriere creativă bazată pe o operă literară la alegerea lor. Experimentul a presupus patru scenarii pentru remodelarea creativă a romanului original în ceea ce privește dezvoltarea conținutului, inserarea/excluderea unui personaj și schimbarea anturajului. Rezultatele studiului au fost consolidate de evaluarea participanților cu privire la eficiența sarcinilor și a dificultăților care ar putea descuraja creativitatea și munca în echipă. Analiza produselor creative finale și a sugestiilor studenților au fost luate în considerare pentru a elabora recomandări de sporire a eficienței sarcinilor bazate pe fanfiction în vederea realizării cu succes ale acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie fanfiction, scriere creativă, abilități la nivel înalt, gândire critică, etc. |
||||||
|