Articolul precedent |
Articolul urmator |
674 136 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 17:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07:005 (150) |
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (198) |
Management (1894) |
SM ISO690:2012 PIȚIGOIU, Nicoleta. Gestionarea conflictelor în sălile de clasă. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 498-501. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.07:005 | ||||||
Pag. 498-501 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autorul abordează problematica managementului clasei de elevi din perspectivă sociorelațională accentuind două aspecte fundamentale: prevenirea comportamentelor negative și intervenția și tratarea acestora. În articol sunt sugerate un șir de strategii de intervenţie cu privire la managementul conflictelor interpersonale în cadrul clasei de elevi. |
||||||
Cuvinte-cheie conflict, mediu educaţional, conflict, educational environment, class management, intervention strategies |
||||||
|