Gestionarea conflictelor în sălile de clasă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
674 136
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 17:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.07:005 (150)
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (198)
Management (1894)
SM ISO690:2012
PIȚIGOIU, Nicoleta. Gestionarea conflictelor în sălile de clasă. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 498-501. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Gestionarea conflictelor în sălile de clasă

CONFLICT MANAGEMENT IN CLASSROOMS

CZU: 37.07:005

Pag. 498-501

Pițigoiu Nicoleta
 
Colegiul Tehnic „Grigore Cobălcescu” din Moinești, Bacău, România
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

Autorul abordează problematica managementului clasei de elevi din perspectivă sociorelațională accentuind două aspecte fundamentale: prevenirea comportamentelor negative și intervenția și tratarea acestora. În articol sunt sugerate un șir de strategii de intervenţie cu privire la managementul conflictelor interpersonale în cadrul clasei de elevi.

The author approaches the problem of student class management from a socio-relational perspective emphasizing two fundamental aspects: the prevention of negative behaviors and their intervention and treatment. The article suggests a list of intervention strategies regarding the management of interpersonal conflicts within the class of students.

Cuvinte-cheie
conflict, mediu educaţional,

conflict, educational environment, class management, intervention strategies