Articolul precedent |
Articolul urmator |
400 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-07 14:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013 (470) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 POSŢAN, Liliana. Peneluri constructiviste ale formabilul mozaical în pedagogia competențelor. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 368-376. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013 | ||||||
Pag. 368-376 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents an eclectic reflection, with subjective essayistic nuances, on constructivism, generated by the arts, on the pedagogy of competences and on the mosaic prototyping of the student (formeble). The three variables of the analysis are composite in nature, consisting of elements with known and unknown values. An increased degree of originality has the key term ‖mosaic formable‖ of analysis. |
||||||
Cuvinte-cheie constructivism, formable, mosaical, penagogia of skills, art |
||||||
|