Peneluri constructiviste ale formabilul mozaical în pedagogia competențelor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
400 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-07 14:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013 (470)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
POSŢAN, Liliana. Peneluri constructiviste ale formabilul mozaical în pedagogia competențelor. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 368-376. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.2, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Peneluri constructiviste ale formabilul mozaical în pedagogia competențelor

CZU: 37.013

Pag. 368-376

Posţan Liliana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

The article presents an eclectic reflection, with subjective essayistic nuances, on constructivism, generated by the arts, on the pedagogy of competences and on the mosaic prototyping of the student (formeble). The three variables of the analysis are composite in nature, consisting of elements with known and unknown values. An increased degree of originality has the key term ‖mosaic formable‖ of analysis.

Cuvinte-cheie
constructivism, formable, mosaical, penagogia of skills, art