Activitatea integrată – accente noi în curriculum pentru educație timpurie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
626 103
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 15:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2:37.013.3 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
DOBRIN, Mihaela, GRIBINCEA, Tatiana. Activitatea integrată – accente noi în curriculum pentru educație timpurie. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 211-218. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.1, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Activitatea integrată – accente noi în curriculum pentru educație timpurie

CZU: 373.2:37.013.3

Pag. 211-218

Dobrin Mihaela12, Gribincea Tatiana3
 
1 Gradinita cu Program Prelungit "Tedi", Galati,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
3 Universitatea de Studii Politice şi Economice Europene „Constantin Stere”
 
 
Disponibil în IBN: 26 decembrie 2020


Rezumat

A present novelty in preschool education, is on aplication of interactive methods of group, methods wich represints a superior mode of education. Intellectual changes wich they include, the verbal ones, of opinions, of actions, activates and motivates the children, reducing the stress experienced by governess and kids into an traditional activity. They acts on children‟s way of thinking and manifestation. Presented as games of learning, cooperation, fun, not for focus, the interactive methods, teach children to solve the problems they confront to, to make group decisions and smooth over conflicts.

Cuvinte-cheie
experimental learning, interactive methods, Cooperation, diversity