Articolul precedent |
Articolul urmator |
626 103 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 15:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:37.013.3 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 DOBRIN, Mihaela, GRIBINCEA, Tatiana. Activitatea integrată – accente noi în curriculum pentru educație timpurie. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 211-218. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.1, 2020 |
|
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | |
|
|
CZU: 373.2:37.013.3 | |
Pag. 211-218 | |
Descarcă PDF | |
Rezumat | |
A present novelty in preschool education, is on aplication of interactive methods of group, methods wich represints a superior mode of education. Intellectual changes wich they include, the verbal ones, of opinions, of actions, activates and motivates the children, reducing the stress experienced by governess and kids into an traditional activity. They acts on children‟s way of thinking and manifestation. Presented as games of learning, cooperation, fun, not for focus, the interactive methods, teach children to solve the problems they confront to, to make group decisions and smooth over conflicts. |
|
Cuvinte-cheie experimental learning, interactive methods, Cooperation, diversity |
|
|