Articolul precedent |
Articolul urmator |
512 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-03-16 15:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
631.4(072) (1) |
Știința solului. Pedologie. Cercetări pedologice (731) |
SM ISO690:2012 FERARU, Evghenia. Preocupări de starea studierii solului în școală și atitudinea elevilor față de această resursă naturală. In: Interuniversitaria, Ed. 15, 23 aprilie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 15, Vol.1, pp. 192-198. ISBN 978-9975-50-240-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 15, Vol.1, 2019 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 15, Bălți, Moldova, 23 aprilie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 631.4(072) | ||||||
Pag. 192-198 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Soil is a complex natural system that underlies the essential processes of life on earth. Through the functions that performs, represent one of the most valuable natural resources. It has been created by nature within thousands years, it will also be necessary for future generations and our descendants. It is important that teachers to prepare students with the necessary information and skills, as when they will graduate the school, to manifest a critical and useful behavior towards the use of soil resources |
||||||
Cuvinte-cheie soil, Natural resources, soil importance, soil study, pupils, attitude |
||||||
|