Articolul precedent |
Articolul urmator |
702 129 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 19:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
331.101.3 (95) |
Teoria și organizarea muncii. Relațiile dintre întreprinderi și angajați (389) |
SM ISO690:2012 MACARIUC, Iulia. Factorii motivaționali în mediul profesional. In: Interuniversitaria, Ed. 15, 23 aprilie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 15, Vol.1, pp. 134-141. ISBN 978-9975-50-240-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 15, Vol.1, 2019 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 15, Bălți, Moldova, 23 aprilie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 331.101.3 | ||||||
Pag. 134-141 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
It is demonstrated that employees' motivation has a direct influence on their performance. In this context, higher education institutions are not an exception. Teachers should be motivated because it influences both their professional and personal development and student performances. This is why it is very important to determ |
||||||
Cuvinte-cheie motivation, motivation factors, teaching, satisfaction, performance, incentives. |
||||||
|