Articolul precedent |
Articolul urmator |
380 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 15:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015 (948) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 GARŞTEA, Nina. Educația pentru toleranță – dimensiune a noilor educații. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 311-315. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015 | ||||||
Pag. 311-315 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article presents education for tolerance in socio-pedagogical approach. Education for tolerance is part of ―new trends in education‖ launched by UNESCO in order to respond to the requirements and problems of the nowadays world. It can be educated in the school and not only by having as reference the tolerance‘s principles. Tolerance for education is an indispensable condition of the professionalism, of any efficient educational event. |
||||||
Cuvinte-cheie tolerance, education for tolerance, the pedagogy of tolerance |
||||||
|