Identitatea vocaţionalӑ - conceptualizare și impact în dezvoltarea carierei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
565 34
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-09 14:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.048.45:331.548 (1)
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (252)
Piața muncii. Piața brațelor de muncă (471)
SM ISO690:2012
ADĂSCĂLIŢEI, Cristian. Identitatea vocaţionalӑ - conceptualizare și impact în dezvoltarea carierei. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 139-145. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Identitatea vocaţionalӑ - conceptualizare și impact în dezvoltarea carierei

CZU: 37.048.45:331.548

Pag. 139-145

Adăscăliţei Cristian12
 
1 Școala Profesională Specială “Ion Pillat”, Dorohoi ,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 23 decembrie 2020


Rezumat

In correlation with the development of vocational identity, we will refer to vocational education and the models of action generated by it, which are important in preventing the difficulties of adaptation of adolescents in the school environment. In this sense, it is noted the existence of multiple approaches to the modalities of education, counseling and career guidance interventions, which coexist and are required to be respected.

Cuvinte-cheie
vocational identity, vocational education, career education