Articolul precedent |
Articolul urmator |
503 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-13 09:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.03:574 (1) |
Educație (14334) |
Ecologie generală şi biodiversitate (779) |
SM ISO690:2012 STOICA (BOLTAȘU), Georgiana, COJOCARI, Lidia, CRIVOI, Aurelia. Educația pentru mediu – una din prioritățile contemporaneității. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 88-91. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.03:574 | ||||||
Pag. 88-91 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Environmental education is one of the priorities of contemporaneity and begins in the early ontogenetic stages. The purpose of the environmental education, at the early stages, underestimates the formation of an ecological culture aimed to develop environmental responsibility, motivation of participation in environmental improvement activities by promoting a lifestyle compatible with a healthy natural environment. In the basis of its formation are related indispensable elements – consciousness, attitudes, knowledge, abilities and skills, involvement. |
||||||
Cuvinte-cheie education, environment, early, abilities |
||||||
|