Dezvoltarea abilităților sociale la preșcolari
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1005 131
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 16:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.614-053.2+373.2.015.3 (1)
Psihologie socială (983)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
BARALIUC, Nadejda. Dezvoltarea abilităților sociale la preșcolari. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 76-78. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.7, Partea 2, 2020
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 5 iunie 2020

Dezvoltarea abilităților sociale la preșcolari

Development of social skills to preschool children

CZU: 316.614-053.2+373.2.015.3

Pag. 76-78

Baraliuc Nadejda
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2020


Rezumat

Dezvoltarea competențelor sociale este cheia succesului în viață. Cercetările științifice demonstrează importanța dezvoltării intelectuale în concordanță cu dezvoltarea competențele sociale. Spre deosebire de competențele intelectuale, competențele sociale pot fi îmbunătățite semnificativ, deoarece sunt mai puternic modelate de influențele parvenite din mediu. Acest lucru facilitează intervenția în vederea dezvoltării și optimizării competențelor sociale. În articol sunt sintetizate câteva intervenții socio-emoționale de dezvoltare a competențelor sociale.

Developing social skills is the key to success in life. Scientific research demonstrates the importance of the acquisition of social skills. Unlike intellectual skills, social skills can be considered important when they are stronger shaping the influences from the environment. This facilitates country intervention and the optimization of social skills. The article summarizes the following socio-emotional interventions following a social competence.

Cuvinte-cheie
competenţă socială, competențe intelectuale, influențe mediului,

Social competence, intellectual competences, environmental influences