Articolul precedent |
Articolul urmator |
570 95 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 16:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.09 (546) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 IANIOGLO, Maria. Mentoratul în contextul activității didactice. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 63-67. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.7, Partea 2, 2020 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.09 | ||||||
Pag. 63-67 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul sunt evidențiate cele mai importante aspecte ale mentoratului care reprezintă o problemă complexă şi încă neexplorată suficient. Tot mai frecvent se discută în mediul educațional despre valoarea mentoratului pentru formarea profesională inițială a viitorilor pedagogi și profesorii debutanți, aflați la începutul carierei didactice. Cadrele didactice debutanți se confruntă cu numeroase provocări îm activitatea profesională și au nevoie de sprijin și ajutor, ghidare și consultare acordate de către instituția unde activează tinerii specialiști într-o formă organizată, formală și valorizată. Astfel, se va facilita transferul cunoștințelor teoretice asimilate în cadrul programei de studii la specialitatea sau specializarea concretă, încât să-și aibă oportunitatea de a-și dezvolta competențele profesionale. |
||||||
Cuvinte-cheie mentor, mentorat, debut profesional, succes profesional, mentor, mentoring, professional debut, professional success |
||||||
|