Über die asdrucksmöglichkeiten der attribute in Deutschen zeitungstexten
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
454 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-04-06 16:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.112.2`367.333 (1)
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (120)
SM ISO690:2012
SLIVCA, Iulia, POMELNICOV, Ana. Über die asdrucksmöglichkeiten der attribute in Deutschen zeitungstexten. In: Interuniversitaria, 8 octombrie 2020, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Ediția 16, pp. 102-105. ISBN 978-9975-50-248-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 16, 2020
Colocviul "Interuniversitaria"
Bălți, Moldova, 8 octombrie 2020

Über die asdrucksmöglichkeiten der attribute in Deutschen zeitungstexten

CZU: 811.112.2`367.333

Pag. 102-105

Slivca Iulia, Pomelnicov Ana
 
Staatliche Alecu-Russo-Universität Bălți
 
 
Disponibil în IBN: 7 decembrie 2020


Rezumat

Scopul de bază al lucrării date este studierea posibilităților de exprimare a atributelor în textele publicistice. Atributul este partea secundară a propoziției care definește cuvîntul referențial. În primul rând, atributele joacă un rol special pentru accentuarea sensului expresiei și participă în realizarea expresivității. În al doilea rând, limba publicistică este o întegritate, un produs definit de cultura și psihologia a societății moderne. Scopul acestui articol, este de a analiza posibilitățile de exprimare a atributelor în contextul diferitelor texte publicistice. În final vor fi analizate datele adunate într-o diagramă, care prezintă procentul tipurilor de atribute în textele publicistice.

Cuvinte-cheie
atribut, cuvânt determinat, îmbinări de cuvinte nominale, flexiu-ne, partea de propoziție, atribut așezat după termenul determinat

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Slivca, I.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
<creator>
<creatorName>Pomelnicov, A.N.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='de'>&Uuml;ber die asdrucksm&ouml;glichkeiten der attribute in Deutschen zeitungstexten</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2020</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-50-248-1</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>atribut</subject>
<subject>cuvânt determinat</subject>
<subject>îmbinări de cuvinte nominale</subject>
<subject>flexiu-ne</subject>
<subject>partea de propoziție</subject>
<subject>atribut așezat după termenul determinat</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>811.112.2`367.333</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2020</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Scopul de bază al lucrării date este studierea posibilităților de exprimare a atributelor &icirc;n textele publicistice. Atributul este partea secundară a propoziției care definește cuv&icirc;ntul referențial. &Icirc;n primul r&acirc;nd, atributele joacă un rol special pentru accentuarea sensului expresiei și participă &icirc;n realizarea expresivității. &Icirc;n al doilea r&acirc;nd, limba publicistică este o &icirc;ntegritate, un produs definit de cultura și psihologia a societății moderne. Scopul acestui articol, este de a analiza posibilitățile de exprimare a atributelor &icirc;n contextul diferitelor texte publicistice. &Icirc;n final vor fi analizate datele adunate &icirc;ntr-o diagramă, care prezintă procentul tipurilor de atribute &icirc;n textele publicistice.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>