Articolul precedent |
Articolul urmator |
454 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-04-06 16:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.112.2`367.333 (1) |
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (120) |
SM ISO690:2012 SLIVCA, Iulia, POMELNICOV, Ana. Über die asdrucksmöglichkeiten der attribute in Deutschen zeitungstexten. In: Interuniversitaria, 8 octombrie 2020, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Ediția 16, pp. 102-105. ISBN 978-9975-50-248-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 16, 2020 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" Bălți, Moldova, 8 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.112.2`367.333 | ||||||
Pag. 102-105 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul de bază al lucrării date este studierea posibilităților de exprimare a atributelor în textele publicistice. Atributul este partea secundară a propoziției care definește cuvîntul referențial. În primul rând, atributele joacă un rol special pentru accentuarea sensului expresiei și participă în realizarea expresivității. În al doilea rând, limba publicistică este o întegritate, un produs definit de cultura și psihologia a societății moderne. Scopul acestui articol, este de a analiza posibilitățile de exprimare a atributelor în contextul diferitelor texte publicistice. În final vor fi analizate datele adunate într-o diagramă, care prezintă procentul tipurilor de atribute în textele publicistice. |
||||||
Cuvinte-cheie atribut, cuvânt determinat, îmbinări de cuvinte nominale, flexiu-ne, partea de propoziție, atribut așezat după termenul determinat |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Slivca, I.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Pomelnicov, A.N.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='de'>Über die asdrucksmöglichkeiten der attribute in Deutschen zeitungstexten</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2020</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-50-248-1</relatedIdentifier> <subjects> <subject>atribut</subject> <subject>cuvânt determinat</subject> <subject>îmbinări de cuvinte nominale</subject> <subject>flexiu-ne</subject> <subject>partea de propoziție</subject> <subject>atribut așezat după termenul determinat</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>811.112.2`367.333</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2020</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Scopul de bază al lucrării date este studierea posibilităților de exprimare a atributelor în textele publicistice. Atributul este partea secundară a propoziției care definește cuvîntul referențial. În primul rând, atributele joacă un rol special pentru accentuarea sensului expresiei și participă în realizarea expresivității. În al doilea rând, limba publicistică este o întegritate, un produs definit de cultura și psihologia a societății moderne. Scopul acestui articol, este de a analiza posibilitățile de exprimare a atributelor în contextul diferitelor texte publicistice. În final vor fi analizate datele adunate într-o diagramă, care prezintă procentul tipurilor de atribute în textele publicistice.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>