Metodologia dezvoltării și evaluării calităților fizice a elevilor din clasele primare prin intermediul testelor motrice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
855 83
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-25 13:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3:378.147 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2137)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2657)
SM ISO690:2012
SAVA, Panfil, TENU, Silvia, ROTARU, Aliona. Metodologia dezvoltării și evaluării calităților fizice a elevilor din clasele primare prin intermediul testelor motrice. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 193-197. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975-76-314-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 3, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Metodologia dezvoltării și evaluării calităților fizice a elevilor din clasele primare prin intermediul testelor motrice

CZU: 373.3:378.147

Pag. 193-197

Sava Panfil1, Tenu Silvia2, Rotaru Aliona3
 
1 Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova,
2 Liceu Privat "Da Vinci",
3 Gimnaziul „V. Gangal”, Horodiște, r-l Dondușeni
 
 
Disponibil în IBN: 24 noiembrie 2020


Rezumat

Prezentul articol vizează câteva aspecte refeitoare la calitățle motrice ale elevilor din ciclul primar. Se fac referințe la diversitatea calitățlor motrice și rolul acestora în învățarea/perfecționarea tehnicii sportive a diveselor acțiuni motrice. Alt aspect ține de complexul testelor motrice utilizat în practica educației fizice școlare în Republica Moldova atât pentru exersarea, cât și pentru evaluarea gradului de pregătire fizică generală a elevilor claselor 1-4. Articolul mai conține și carta tehnologică de implementare a testelor motrice, în care este reglementat modul executării a fiecărui test, totodată, fiind stabilite cerințe și reguli unice pentru toată populația școlară.

This article covers some aspects of the motor qualities of primary school studets.Refferences are made to the diversity of motor qualities and their role in learning/ improving the sport tehnique of the various motor actions. Another aspect is related to the complex of motor tests used in the practice of the school physical education in the Republic of Moldova both for practice and also for evaluation the degree of the general physical training of students in grades 1-4. The article also includes the tehnological charter for the implementation of the motor tests, which regulates the execution of each test, at the same time, establishing unique requirements and rules for the entire school population.

Cuvinte-cheie
elevi, calităţi motrice, teste motrice, exerciţii fizice, dezvoltare fizică generală, exersare, evaluare, cerințe și reguli,

students, motor qualities, motor tests, physical exercises, general physical development, practice, test, requirements, rules