Metode interactive de educație muzeală prin și pentru patrimoniu cultural
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
538 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-29 23:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015:37.036 (2)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
ONICA, Dorina. Metode interactive de educație muzeală prin și pentru patrimoniu cultural. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 184-192. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975-76-314-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 3, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Metode interactive de educație muzeală prin și pentru patrimoniu cultural

CZU: 37.015:37.036

Pag. 184-192

Onica Dorina
 
Muzeul Naţional de Etnografie şi Istorie Naturală
 
 
Disponibil în IBN: 24 noiembrie 2020


Rezumat

În prezent, conștientizarea comunității internaționale că patrimoniul cultural este una dintre cele mai bogate resurse spirituale, sociale, economice pentru oameni. Luarea în considerare a acestei idei este foarte importantă pentru a educa, în special pentru tineri să înțeleagă valoarea tezaurului lor cultural. În acest context, muzeul, instituția care păstrează obiecte, arhive legate de cultura tradițională, are instrumentele educaționale necesare pentru a face această lucrare. Pe baza experienței Muzeului Național de Etnografie și Istorie Naturală, se încearcă schimbul de bune practici în astfel de activități și oferirea unor sugestii despre modul în care educatorii muzeografi ar putea folosi metode interactive prin intermediul și pentru patrimoniul cultural, în direcția îmbunătățirii procesului educațional. și pentru a atrage oamenii în apropierea patrimoniului.

Nowadays the international community awareness that the cultural heritage is one of the richest spiritual, social, economic resources for people. Taking in account this idea is very important to educate, especially young people to understand the value of their cultural treasure. In this context the museum, the institution that keep objects, archives related to traditional culture, have necessary educational tools to do this work. Based on the experience of the National Museum of Ethnography and Natural History, it is trying to sharing good practices in such activities and to give some suggestions how the museograph educators could use interactive methods trough and for cultural heritage, in the direction to improve educational process and to attract people nearby heritage.

Cuvinte-cheie
metode interactive, pedagogie muzeală, patrimoniu cultural, creativitate, dialog educațional,

interactive methods, museum pedagogy, cultural heritage, creativity, educational dialog