Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-24 16:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:[811.135.1+821.135.1.09] (4) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1473) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2138) |
![]() SUFF (CARTALEANU), Elena. Lectura ca sursă de informare pentru alte lecturi: viaţa cotidiană privită prin literatură. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 4(122), pp. 30-34. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4057048 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(122) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4057048 | ||||||
CZU: 37.016:[811.135.1+821.135.1.09] | ||||||
Pag. 30-34 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul explorează abordarea metodică a studierii unor elemente de istorie a vieţii cotidiene cu ajutorul şi prin intermediul literaturii române în cadrul cursului şcolar în cauză. Se oferă sugestii de construire a demersului didactic, metode şi tehnici de predare-învăţare-evaluare; se listează şi se analizează o serie de (re)surse utile. |
||||||
Cuvinte-cheie limba şi literatura română, istoria vieţii cotidiene, comentariul sociocultural, surse literare, surse neliterare, Romanian language and literature, history of daily life, sociocultural analysis, literary sources, nonfiction sources. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Suff (Cartaleanu), E.G.</dc:creator> <dc:date>2020-10-05</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul explorează abordarea metodică a studierii unor elemente de istorie a vieţii cotidiene cu ajutorul şi prin intermediul literaturii române în cadrul cursului şcolar în cauză. Se oferă sugestii de construire a demersului didactic, metode şi tehnici de predare-învăţare-evaluare; se listează şi se analizează o serie de (re)surse utile.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article explores the methodological approach to the study of selected elements of the history of daily life through Romanian Literature and in Romanian Literature classes. The author makes suggestions for lesson planning and teachinglearning-assessment techniques; a number of useful (re)sources are listed and annotated.</p></dc:description> <dc:identifier>10.5281/zenodo.4057048</dc:identifier> <dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 122 (4) 30-34</dc:source> <dc:subject>limba şi literatura română</dc:subject> <dc:subject>istoria vieţii cotidiene</dc:subject> <dc:subject>comentariul sociocultural</dc:subject> <dc:subject>surse literare</dc:subject> <dc:subject>surse neliterare</dc:subject> <dc:subject>Romanian language and literature</dc:subject> <dc:subject>history of daily life</dc:subject> <dc:subject>sociocultural analysis</dc:subject> <dc:subject>literary sources</dc:subject> <dc:subject>nonfiction sources.</dc:subject> <dc:title>Lectura ca sursă de informare pentru alte lecturi: viaţa cotidiană privită prin literatură</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>