Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
639 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 20:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.047:004 (2) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 COTRUȚA, Aida. Competența de consiliere online în carieră: limite și perspective. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 2-3(120-121), pp. 8-12. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3931109 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(120-121) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3931109 | ||||||
CZU: 37.047:004 | ||||||
Pag. 8-12 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă rezultatele experimentului psihopedagogic privind aplicarea mecanismului de dezvoltare a competenței de proiectare online a carierei prin intermediul platformei educaţionale e-Cariera. Integrarea rapidă a sistemelor TIC în educație poate genera efecte pozitive asupra calității programelor de instruire și a serviciilor de consiliere în carieră, iar utilizarea acestora de o manieră chibzuită poate contribui în mod eficient la un produs de calitate al sistemului educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie consiliere online în carieră, viziune, portofoliu de carieră, online career counseling, vision, career portfolio |
||||||
|