Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-14 10:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.851+372.854 (1) |
Educație (14878) |
![]() BOCANCEA, Nina, POROMBRICA, Maia. Realizarea conexiunilor transdisciplinare în cadrul studierii matematicii şi chimiei în clasa a IX-a. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: consacrată jubileului "90 de ani ai Facultăţii Biologie şi Chimie, 21-22 martie 2020, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, Vol.2, pp. 8-13. ISBN 978-9975-76-308-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" Chişinău, Moldova, 21-22 martie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.851+372.854 | ||||||
Pag. 8-13 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Competenţele în domeniul STEM devin o parte din ce în ce mai importantă a educaţiei de bază în societatea modernă de astăzi. Activităţile de învăţare oferă situaţii bazate pe interdisciplinaritate, utilizarea tehnologiilor şi aplicaţiilor din lumea reală. În cercetarea de faţă a fost studiată rezolvarea problemelor la chimie prin sisteme de ecuaţii şi aplicarea metodelor matematice şi tehnologiilor informaţionale. Practica de instruire a autorilor demonstrează necesitatea de colaborare între cadrele didactice, pentru stabilirea unui echilibru între procesul educaţional şi cerinţele societăţii moderne. |
||||||
|