Realizarea conexiunilor transdisciplinare în cadrul studierii matematicii şi chimiei în clasa a IX-a
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
847 58
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-14 10:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.851+372.854 (1)
Educație (14878)
SM ISO690:2012
BOCANCEA, Nina, POROMBRICA, Maia. Realizarea conexiunilor transdisciplinare în cadrul studierii matematicii şi chimiei în clasa a IX-a. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: consacrată jubileului "90 de ani ai Facultăţii Biologie şi Chimie, 21-22 martie 2020, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, Vol.2, pp. 8-13. ISBN 978-9975-76-308-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Vol.2, 2020
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
Chişinău, Moldova, 21-22 martie 2020

Realizarea conexiunilor transdisciplinare în cadrul studierii matematicii şi chimiei în clasa a IX-a

CZU: 372.851+372.854

Pag. 8-13

Bocancea Nina, Porombrica Maia
 
Liceul Teoretic „Meşterul Manole“, s. Sălcuţa, r. Căuşeni
 
 
Disponibil în IBN: 19 iulie 2020


Rezumat

Competenţele în domeniul STEM devin o parte din ce în ce mai importantă a educaţiei de bază în societatea modernă de astăzi. Activităţile de învăţare oferă situaţii bazate pe interdisciplinaritate, utilizarea tehnologiilor şi aplicaţiilor din lumea reală. În cercetarea de faţă a fost studiată rezolvarea problemelor la chimie prin sisteme de ecuaţii şi aplicarea metodelor matematice şi tehnologiilor informaţionale. Practica de instruire a autorilor demonstrează necesitatea de colaborare între cadrele didactice, pentru stabilirea unui echilibru între procesul educaţional şi cerinţele societăţii moderne.

Competences in STEM are becoming an increasingly important part of education in today's modern society. Learning activities offer situations based on interdisciplinarity, the use of technology and applications in the real world. In this research, it’s shown how through systems of equations, the application of mathematical methods and information technology was solved a chemistry problem.  The instructional practice of its authors demonstrates the need for collaboration between teachers, in order to establish a balance between the educational process and the demands of modern society.    

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Bocancea, N.</dc:creator>
<dc:creator>Porombrica, M.</dc:creator>
<dc:date>2020</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>Competenţele &icirc;n domeniul STEM devin o parte din ce &icirc;n ce mai importantă a educaţiei de bază &icirc;n societatea modernă de astăzi. Activităţile de &icirc;nvăţare oferă situaţii bazate pe interdisciplinaritate, utilizarea tehnologiilor şi aplicaţiilor din lumea reală. &Icirc;n cercetarea de faţă a fost studiată rezolvarea problemelor la chimie prin sisteme de ecuaţii şi aplicarea metodelor matematice şi tehnologiilor informaţionale. Practica de instruire a autorilor demonstrează necesitatea de colaborare &icirc;ntre cadrele didactice, pentru stabilirea unui echilibru &icirc;ntre procesul educaţional şi cerinţele societăţii moderne.</p></dc:description>
<dc:description xml:lang='en'><p>Competences in STEM are becoming an increasingly important part of education in today&#39;s modern society. Learning activities offer situations based on interdisciplinarity, the use of technology and applications in the real world. In this research, it&rsquo;s shown how through systems of equations, the application of mathematical methods and information technology was solved a chemistry problem.&nbsp; The instructional practice of its authors demonstrates the need for collaboration between teachers, in order to establish a balance between the educational process and the demands of modern society. &nbsp; &nbsp;</p></dc:description>
<dc:source>Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă (Vol.2) 8-13</dc:source>
<dc:title>Realizarea conexiunilor transdisciplinare &icirc;n cadrul studierii matematicii şi chimiei &icirc;n clasa a IX-a</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>