Articolul precedent |
Articolul urmator |
504 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-02 16:52 |
SM ISO690:2012 GROZA, Ana. Linguistic and pragmatic analysis of political slogans. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe socioumanistice, 21 august 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP al Universității de Stat din Moldova, 2013, Vol.1, SSU, pp. 253-256. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova Vol.1, SSU, 2013 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe socioumanistice" Chișinău, Moldova, 21 august 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 253-256 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea reprezintă o analiză a 37 de slogane politice electorale britanice și a 30 americane. Sloganele sunt analizate din punct de vedere fonetic, sintactic și pragmatic. Rezultatele acestei analize sunt prezentate în comparație, pentru a evidenția particularitățile sloganelor politice americane și britanice. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Groza, A.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='en'>Linguistic and pragmatic analysis of political slogans</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2013</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'></relatedIdentifier> <dates> <date dateType='Issued'>2013</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Lucrarea reprezintă o analiză a 37 de slogane politice electorale britanice și a 30 americane. Sloganele sunt analizate din punct de vedere fonetic, sintactic și pragmatic. Rezultatele acestei analize sunt prezentate în comparație, pentru a evidenția particularitățile sloganelor politice americane și britanice.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>