Cercetarea nevoilor şi preferinţelor consumatorilor de zahăr (în baza ÎM “Sudzucker Moldova” SA)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
636 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-15 16:52
SM ISO690:2012
DOMBROVSCHI, Ina. Cercetarea nevoilor şi preferinţelor consumatorilor de zahăr (în baza ÎM “Sudzucker Moldova” SA). In: Economie: Lucrări ştiinţifice, 27 septembrie 2012, Chişinău. Chişinău: 2012, Vol.31, pp. 324-331. ISBN 978-9975-64-235-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie
Vol.31, 2012
Conferința "Tendinţe moderne de dezvoltare economică şi financiară a spaţiului rural"
Chişinău, Moldova, 27 septembrie 2012

Cercetarea nevoilor şi preferinţelor consumatorilor de zahăr (în baza ÎM “Sudzucker Moldova” SA)


Pag. 324-331

Dombrovschi Ina
 
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 12 aprilie 2020


Rezumat

In recent decades, one of the key issues of companies producing knowledge is the manner in which consumers will respond to various stimuli that will use them to achieve their ultimate goal and the biggest possible profit. Study of consumer behavior has become a concern because they can marketers learn how customers choose their goods and services required to meet multiple needs, which are stimuli, factors influencing their choice.

Cuvinte-cheie
cercetare de marketing, eșantion, chestionar, scalare